torstai 1. tammikuuta 2015

Must haves for winter! ("Pakko" olla talvella)

 
 Moi pitkästä aikaa! Tänään aattelin tehä tälläsen "pakko olla talveen" aiheisen postauksen. Esittelen siis juttui, mitä mulla ainaki pitää olla näin kylminä kuukausina.
Ekassa kuvassa näkyy tossut, jotka on ihan must olla. Jalat jäätyy talvella koko ajan eikä pelkät villasukat oo aina tarpeeks. Viltin alla koko kroppa lämpee ja suklaat maistuu vaikka hyvän sarjan parissa. PSST Pretty Little liars!! ♥

Tässä on toisetkin tossut, kovapohjaset Ainot. Sain nää synttärilahjaks ja nää on aivan ihanat villasukkien kaa! Mummin tekemä huivi on ihana sekä sisällä että ulkona ja oon kyllä välttyny kurkkukivulta varmasti just ton huivin takia. 
Rasvat kuuluu talveen, koska iho kuivuu tooosi nopeesti, ainaki mulla. Tuolla takana oleva rasva näkyy vähä huonosti, mutta se on Avonin ruusun tuoksunen vartalorasva. Tuoksuu tosi ihanalle ja toimii melko hyvin, hirmu kuiviin kohtiin kuten mulla polviin ei kyllä tehoa.. Toi valkonen purkki on jalkarasvaa ja toimii ihanasti! Tuoksu on ehkä liian makee mulle, mutta ei se lopulta jää jalkoihin kovin hyvin, joten tykkään. Ja käsiä ei saa unohtaa, tietenkään. Oriflame sweden- merkin Your Dazel tuoksussa oleva käsirasva tuoksuu ihanilta kukilta, purkki on todella kaunis ja tuoksu jää käsiin. Ihan kuivimpiin kohtiin ei tehoa, mutta silti aivan ihana ja hyvän kokoinen koululaukkuun!
Talvella mä aina innostun lakkaamaan kynsiä ja nytkin on lakat koristamassa käsiä! Essien valkonen kynsilakka on ehdoton lemppari. Sain sen joululahjaks (niiku nää kaikki muutki jutut...XD) ja on aivan iiihana! Hintansa arvonen todellakin. Levittyy nätisti ja pysyy kauan. Toinen lempparilakka on ollut Lumenen Gel effect sarjasta tollanen glitterpäällyshomma. :D Tosi nätin näkönen ja voi ite säännöstellä, paljon haluaa kynnelle. 

 The Body Shopin lahjapaketti on ykkönen, jos matkustaa! Tää on tuoksussa satsuma ja sisältää siis vartalovoin, suihkugeelin ja huulirasvan/-kiillon. Haju on ihan hyvä. Rasva toimii aivan älyttömän hyvin! En oo noita muita testaillut vielä, mutta toi rasva oikeesti... Ahh, täyttä rakkautta!

 Voitko muka mennä tätä talvea ilman legginsejä ja pörröpaitaa? ET! No okei voit... Mutta mulle noi on must! Molemmat on tilattu Forever 21:sta muutama viikko sitten. Suosittelen kyseistä kauppaa, tosi ihania juttuja! Oon vasta tänä talvena ihastunu legginseihin, sillä ehdolla tok että pitää paitaa mikä peittää takapuolen. Noi on ihanat yhessä ja käytän niitä varmaan ihan liikaa! :D
Korut on myös must tälleen talvisin, koska mä en jaksa kesäsin niistä huolehtia... En viittiny alkaa kuvaa tähän kaikkia, koska mulla on oikeesti PALJON koruja. Voisin joskus tehä niistä ihan oman postauksen (?) Mutta siis, noi käsikorut on ostettu Primarkista Lontoosta muutama kesä sitten ja edelleen menee asuun ku asuun. Yhen noista oon tehny ite. Unohin kuvata mun lempikorviksen, mutta ne laitan sitten siihen korupostaukseen! Yleensä käytän paljon enemmän hopeisia ku kultasia koruja, mut nyt oon iha in love noihi!

 Viimesenä, muttei vähäisimpänä, on jouluvalot! Talven pimeissä illoissa ei oo mitään muuta ihanampaa ku katella nättejä valoja ja fiilistellä. Vaikka joulu on jo ohi, aijon silti jättää muutaman valon ikkunaan, sillä ne oikeesti tuo tunnelmaa eikä kevättä rupee odottaa niin nopeesti.

Siinä oli kaikk mulle must jutut talveen. Kertokaa toki kommentteihin mitä ilman te ette voi viettää talvea. 
Nähään taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti